There was an error in this gadget

Thursday, 17 January 2013

~MALU~ :(

pengalaman yang tidak dapat dilupakan...:(

Malu sangat-sangat..panas muka,panas telinga..tak tahu nak tutup muka dengan apa dah..
OH!!mesti ada hikmahnya...huhu

Boleh dikatakan menjadi rutin harian iaitu,ronda-ronda tiap petang..
jangan salah faham...bukan nk tarik perhatian sape-sape pown..just menghiburkan hati yang kebosanan..

pada petang yang indah ciptaan Allah S.W.T..aku hangout ngan yana(my bestfriend)
kani decide g mkan wafer and ice blend..
cappucino & mocha

kedai baru bukak..first try la kira ni..wafer pown kami cuba..sebab tu menu kt kedai tu..

wafer peanut butter




hampir setengah jam makan and borak-borak..kami berangkat pilang..huhu
naik atas bukit..tiba-tiba...
bush!!melelong motor..da la aku bawak..cuak giler..adoi..bocor rupenye...
tapi Allah masih selamatkan betul-betul depan bengkel motor da bocor tayar tu...huh!!


dah lah belakang ramai orang,,nasib baik kereta tak langgar je..
alhamdulillah..
yang malu nya,bila sampai kat kedai..

"nape dik"??

adoi,tnye plak..tak nampak ke...

moto pancit lah....

tu lah,lebih muatan sangat,..




adoi..gemuk sangat ke aku ni..ish3..

siap tu,,balik dengan muka tebal 20 inchi..


No comments: