There was an error in this gadget

Tuesday, 28 May 2013

Suami Takut Bini




Assalamualaikum..

entri kali ni cik ani bawa tajuk yang agak dewasa..hehe..untuk orang yang dah kawin kata kan..
cik Ani lambat lagi nak kawin.tapi untuk pengalaman dan memberi pendapat,tak salah rasanya untuk menulis tajuk yang agak sensitifkan..
sebenarnya,cik ani timbul idea untuk menulis entri yang bertajuk ni sebabnya pernah berlaku depan mata..terutamanya kalau waktu raya or ada kenduri apa-apa,cik Ani boleh la tengok gelagat-gelagat sepupu cik ani ..hahahaha..

Mula-mula,cik ani merasakan sesuatu kebiasaan kalau mintak tolong suami ambik apa-apa or tolong jagakan anak..
tapi agak keterlaluan apabila tinggi suara dengan suami,buat mimik muka yang nampak sangat menyampah..
kalau aku jadi suami,,malu nye lah bila isteri buat macam tu..hehe..kesian sangat :(
suami ni sangat sabar,,ikut je,,tak nak bergaduh kan..biarkan je...

cik Ani tak pandai sangat nak describe lebih-lebih ni..cukup la sampai disini saja untuk entri kali ini

#untuk isteri diluar sana,nasihat cik ani:
>jaga lah adab dengan suami
>jangan malukan suami anda
>jaga maruah suami anda

sesungguhnya,syurga seorang isteri adalah dibawah tapak kaki suami..
taatilah suami mu selagi tidak melanggar batasan agama ..:))

##aku hanya insan  biasa##
maaf kalau ada salah silap



1 comment:

Mysara Ab Rahman said...

mmg byk kes2 cm ni skrg..istri dh xtau nk hormat suami