There was an error in this gadget

Monday, 10 June 2013

Assalamualaikum...
hah..
entry ni pulak,cik ani nak coretkan mengenai roomate cik ani..
orang nya cantik,comel,,lemah lembut..huhu
nama dia jiji..
Dia ada bestfriend yang dapat study kat UTM ni jugak iaitu ewa..hehe
ewa ni kan budak tarian..
cik ani selasa sangat berkenalan dengan diorang..
ada chemistry katakan..
sebenarnya bila lama dah tak menaip kat blog ni,rasa kekok sangat.. :))
cik ani pun tak tahu lah kenapa..rasa macam syok sendiri pown ada..hahahaha...


haha..dari kiri yang pakai spek tu jiji(roomate cik ani,ewa|(bestfriend jiji),cik ani dan farah(baru kenal jugak)heheh

yang ni antara cik ani rapat..haha..untuk corsemate cik ani belum ada gambar lagi..heheh..coming soon.hahah

2 comments:

Zahra Natasya said...

oh man! kita selalu jumpa lah maksudnya ni! cant recognize me? hewhew. haha.

Qurratuaini_SNQ said...

hahahaa..sape erk??bagi link blog.. meh nak blogwalking..hehehe