There was an error in this gadget

Monday, 24 June 2013

Assalamualaikum..
apa khabar semua pembaca cik ani..
cik ani berterima kasih kepada sudi lagi membaca coretan cik ani yang kadang2 macam entah apa-apa.
cik ani hanya insan biasa yang  tak punya apa-apa..
menulis untuk menjana minda..
hari ni cik ani nak tulis entri yang bertajuk 'PEREMPUAN'

tajuk yamg pelik ke hah?
tak kowt..baik lah..perempuan cantik pasti diberi perhatian..
memang lumrah kan..
perempuan pulak selalu rasa untuk diambil perhatian..
memang lumrah..
tapi apa perasaan perempuan yang tak diberi perhatian..
rasa sedih ke??
rasa tak dihargai sebagai seorang perempuan ke?
memang lumrah dan fitrah.
semua orang ingin kan kecantikan..
tak boleh dinafikan lagi..
kalau ada yang kata,tak kisah cantik atau tak..itu bohong semata-mata...
hehehe...:D
baik lah,kita leraikan disini..perempuan seharusnya yang tak diberi perhatian..anda patut rasa bersyukur dan terhormat,,
kerana anda selamat daripada pandangan nafsu...
jangan rasa sedih apabila tidak dipandang dan tidak dihargai..
ingat!!
jangan menangis bila tidak dihargai,,tapi tangislah diri bila tak berharga lagi.. :))
berilah pada seseorang yang akan tiba yang halal buatmu,iaitu suami.. :))

jaga iman,jaga takwa.






2 comments:

krakatoa said...

setuju,perempuan cantik memang kena kerumun macam lebah dgn madu.

perempuan biasa biasa depa layan nak tak nak je.

double standarding huh? hehe ;D

Qurratuaini_SNQ said...

biasa lah tu..huhu,,,apa apa pown..jadilah wanita yang menmpunyai harga diri yang tinggi...kecantikan juga adalah satu ujian untuk seseorang perempuan..hehehe