There was an error in this gadget

Thursday, 11 July 2013

Ramadhan Kareem :)

Assalamualaikum da salam sejahtera,,
kekoknya lama tak mengupdate blog ni...
busy sikit cik ani sejak jadi mahasiswa,,ceh..haha..padahal baru sem satu..

Ramadhan bulan yang dinanti bukan bulan yang diresahi..maklum lah kan,,sebulan tak makan siang..
ada hikmah semua tu..
sebelum ni kita asyik makan je..mulut tak berehat ..perut asyik proses je..
jadi,bulan puasa lah kita memberikan perut kita rehat..tapi jangan lah pulak masa berbuka tu makan sampai tak ingat dunia sehingga mengakibatkan ibadah terganggu..hehehe

sempena bulan ramadhan,mari lah kita menjadikan bulan ramadhan ni satu platform kita untuk mentransformasikan diri kita kearah yang lebih baik..
baik banyak makna...!!
baik tu maksudnya mendekatkan diri kepada Allah..
ingat..hidup kita tanpa agama ibarat hidup dalam hutan yang tiada jalan keluar..

cik ani sebenarnay,saja nak latih skill penulisan..hehe..ayat berbunga-bunga..kalau tak suka..mohon dimaafkan..aku hanya insan yang lemah yang tak lepas daripada kesilapan...


  SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN 


No comments: