There was an error in this gadget

Friday, 23 August 2013

Assalamualaikum .. .

kenapa manusia ingin dihargai ??
sedihkan bila tak dihargai?. . rasa sangat rendah diri kan bila tak dihargai?. .
sampai rasa,malas dah lah buat,sikit pun tak dihargai . .
cik ani pun macam tu. . bukan lah nak dihargai sangat sampai kena buat hadiah ke apa ke nak tunjukkan penghargaan tu. .
tapi cukup lah sekadar lah TERIMA KASIH 
tak nak pun orang buat macam ni kat cik ani. . hehehe
terima kasih daun keladi pun dah cukup sangat lah. . baru lah ada budi bahasa nama nye. . kalau tak suka dengan hasil daripada usaha orang lain pun,pandai-pandai ambil hati sikit. ."good try" . . "cuba lagi lain kali"
"dah menarik ni cuma kurang sesuai dalam sesetengah aspek"

semua boleh diterima lah kalau ayat penuh dengan berbudi bahasa. .bukan nye,"tak sesuai langsung" ,"apa awak buat ni,mengarut" "teruk lah" 

 walaupun kita kurang suka sesuatu, ,hargai lah sesuatu seadanya. .bukan meremehkan dan memandang rendah. . 

jangan menangis bila tak dihargai,tapi tangisi lah diri bila tak berharga lagi
#coretan dari cik ani ,seorang insan yang tak lepas dari dosa :D
 



No comments: