There was an error in this gadget

Thursday, 23 October 2014

Assalamualaikum . . berdebar rasa nak tulis entri ni taw! nak nagis pun ada.. aish ..

hmmmm . . kesian ustaz Azhar Idrus kena fitnah . . siapa lah sanggup buat macam ni . . ni lah dia,orang yang selalu menyekat jalan-jalan dakwah,dan sangat suka tengok ummah sekarang makin malas ke majlis ilmu dan mengingati Allah  . .

cik ani yakin dan percaya bahawa,ni semua fitnah semata-mata dimana gambar ustaz yang diedit,. aipp sesuka hati je ye buat fitnah ..  bagi lada sumbat dalam mulut baru tahuuu . .hmm.

Allah Berfirman:

وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ
“Dan fitnah itu lebih besar bahayanya dari pembunuhan.” (QS Al-Baqarah: 191)

وَالْفِتْنَةُ أَكْبَرُ مِنَ الْقَتْلِ
“Dan berbuat fitnah lebih besar (dosanya) daripada membunuh.” (QS Al-Baqarah: 217)

semoga ustaz terus kuat  . . teruskan dakwah ustaz :)


"Buatlah Fitnah Apa Sekalipun, Katalah Apa Yang Nak Dikata, Aku Akan Tetap Berdakwah Sampai Mati."
(Ustaz Azhar Idrus)






No comments: